Ofte stilte spørsmål om fiber
En del spørsmål er gjentas oftere enn andre og nedenfor har vi besvart noen av de vi får oftest.
Ta kontakt med Eidsiva Bredbånd
Med fiber får du markedets raskeste hastigheter og en stabil og fremtidsrettet linje. 5G kommer for fullt nå, men det vil aldri kunne bli like stabilt som fast fiberforbindelse.
En fiberkabel har ingen kapasitetbegrensinger, kvaliteten på kabelen blir heller ikke forringet over tid. Det er bare utstyret i begge ender som setter begrensinger.
Ta først kontakt med Eidsiva, bor du i et område som har eksisterende fiber, er det bare å bestille.
Bor du i et område som ikke er utbygd med fiber? For at vi skal kunne bygge ut i et område er vi avhengig av at mange nok i det området er interessert i å koble seg på. Første steg er å melde interesse gjennom Eidsivas bestillingsskjema.
For priser angående påkobling og månedlige kostnader må du ta kontakt med Eidsiva Bredbånd.
Med Eidsiva Bredbånd får du fiber til markedspris. Noen ganger har Eidsiva Bredbånd kampanje det første året, og dette blir det opplyst om ved bestilling dersom dette er relevant for deg.
Ta kontakt med Eidsiva Bredbånd for mer informasjon gjeldende priser og deres produkter.
Dersom du har hytte i et område med mange naboer som også ønsker fiber, kan det være muligheter for utbygging i området.
Meld interesse gjennom Eidsivas bestillingsskjema.
Dette kan variere litt.
Ta derfor kontakt med kundeservice hos Eidsiva for å få svar på dette: tlf. 612 00 612
I tilfeller hvor det er nødvendig å flytte på fiberkabelen, er det viktig at du tar kontakt med oss på forhånd slik at vi kan bistå.
Da er det viktig at du gir oss beskjed om dette så rask som mulig.
Ta kontakt med oss!
Våre montører gjennomfører kabelpåvisning dersom du mistenker skade eller feil på kabel.
Ta kontakt med oss.
Ja, det kan du. Graver du selv vil det også kunne føre til at vi kan koble på din fiber mye raskere. Ta kontakt med oss!
Se gjerne informasjon og film fra Eidsiva Bredbånd.